Witaj na stronie

Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej Spółka z o.o.
w Koszalinie.

Kasa biletowa, informacja autobusowa: 94 342 77 23

Informujemy, że w odpowiedzi na Państwa oczekiwania z dniem 28.09.2020 r. (poniedziałek) autobusy relacji Koszalin - Łódź i Łódź - Koszalin będą zatrzymywały się na przystanku Zgierz, ul. Łąkowa (przy TBS).

Odjazd ze Zgierza w kierunku Koszalina o 07:35.

Odjazd ze Zgierza w kierunku Łodzi o 15:53.

Jednocześnie informujemy, że na odcinku Ciechocinek - Łódź zostały wprowadzone nowe, niższe ceny biletów.

Zapraszamy do wspólnej jazdy.

Informujemy, że kasa biletowa w Szczecinku (dawny budynek portierni Defabet przy ul. Armii Krajowej 78 (obok sklepu Kaufland)) będzie otwarta w następujących dniach:

28.09.2020 r. w godzinach 12:00 - 16:00

29.09.2020 r. w godzinach 12:00 - 16:00

30.09.2020 r. w godzinach 12:00 - 16:00

01.10.2020 r. w godzinach 12:00 - 16:00

02.10.2020 r. w godzinach 12:00 - 16:00

Jeżeli nie będą Państwo mogli nabyć biletu w wyznaczonych godzinach, prosimy o kontakt z dyspozytorem oddziału Szczecinek (tel. 501 052 018) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 15:00

 

Kasa mobilna w Bobolicach (przystanek przy ul. Spichrzowej) będzie otwarta w następujących dniach:

28.09.2020 r. w godzinach 15:00 - 17:00

29.09.2020 r. w godzinach 15:00 - 17:00

30.09.2020 r. w godzinach 15:00 - 17:00

01.10.2020 r. w godzinach 15:00 - 17:00

02.10.2020 r. w godzinach 15:00 - 17:00

Informujemy, że z dniem 01.10.2020 r. zostanie skorygowany rozkład jazdy na linii Koszalin - Bobolice - Szczecinek.

Odjazd autobusu relacji Bobolice - Koszalin z godziny 06:00 zostanie przesunięty na 05:40. Autobus będzie kursował od poniedziałku do piątku oprócz świąt. Pozostałe kursy zostaną utrzymane w dotychczasowych godzinach.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Informujemy, że została udostępniona możliwość zamówienia biletu miesięcznego na autobusy PKS Koszalin za pośrednictwem e-maila. Aby nabyć bilet miesięczny tą drogą, należy wysłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wiadomość z podaniem:

- imienia i nazwiska osoby, na którą bilet ma być wystawiony;

- relację, na którą ma być wystawiony bilet (skąd - dokąd);

- informację o uprawnieniach do ulg ustawowych (uczeń, student, dziecko niepełnosprawne) lub ich braku (bilet normalny);

- rodzaj i numer dokumentu uprawniającego do ulgi (jeżeli przysługuje);

- miesiąc, na który ma zostać wystawiony bilet;

- adres pocztowy, na który bilet ma zostać wysłany lub inną formę kontaktu.

W wiadomości zwrotnej pasażer otrzyma informacje konieczne do uiszczenia należności za bilet (kwotę do zapłaty i nr rachunku bankowego, na który wpłata ma być dokonana - w tytule przelewu należy podać informację, że jest to należność za bilet miesięczny oraz dla kogo i na jaką relację ma zostać wystawiony).

Po zaksięgowaniu wpłaty bilet zostanie wysłany pocztą tradycyjną na podany adres lub w inny umówiony sposób.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Zobacz wszystkie aktualności

Technologia i wykonanie Teroplan S.A. (e-podróżnik.pl).

Regulamin przewozów / Regulamin cookies

Informujemy, że serwis www wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. W celu uzyskania dodatkowych informacji należy zapoznać się z naszym regulaminem wykorzystywania plików cookies. Akceptuje